Leiden, NL | Gepubliceerd op: 21 maart 2012
Softwareontwikkelaar MCH+ wijzigt naam in helpLine B.V. om lidmaatschap internationaal netwerk te benadrukken. http://pr.co/p/000okq
MCH+, ontwikkelaar van softwaresystemen voor planning en tijdregistratie in de zorgsector, heet voortaan helpLine B.V. Deze naamswijziging is het gevolg van de recente overname van MCH+ door PMCS.helpLine Software Group uit Duitsland. De naam helpLine dekt bovendien precies de lading waar MCH+ al bijna 10 jaar voor staat: het helpen stroomlijnen en automatiseren van primaire processen bij bedrijven en (zorg)instellingen. Met software in the cloud en onderscheidende service.

Voordelen voor klanten
Hereward Burgers, managing partner van helpLine B.V.: “Met de nieuwe naam maken we kenbaar dat wij onderdeel zijn van de internationale PMCS.helpLine Software Group. Dit levert belangrijke voordelen op voor onze klanten: een breder pakket producten en diensten, meer ontwikkelpower en nog betere service.”

Twee sterken merken
Ondanks de naamswijziging blijft de kern van de dienstverlening van helpLine ongewijzigd. Want ook bij de Nederlandse vestiging van helpLine krijgen klanten de ondersteuning die zij van MCH+ gewend zijn. Tevens blijft Careware het centrale softwareplatform van helpLine B.V. Burgers: “Onze service is begin 2012 met een ruime 8 gewaardeerd. Verder heeft vooral Careware een grote naamsbekendheid in de markt. Dit komt doordat 15.000 ambulante medewerkers dagelijks met Careware werken. Door helpLine als bedrijfsnaam te verbinden met Careware, hebben we nu twee sterke merken in huis. Merken die allebei vertellen waar wij voor staan: zorgorganisaties helpen bij het stroomlijnen van hun primaire processen. Zodat zorgprofessionals zich vooral kunnen richten op wat zij het liefst doen: kwaliteit van zorg leveren.”

We live service!
De slogan van de PMCS.helpLine Software Group is: ‘We live service!’ Burgers: “Deze slogan weerspiegelt zowel ons product, de service software, als onze servicegerichte manier van werken. En natuurlijk is het ook een knipoog naar het dienstverlenende karakter van onze klanten, de zorgorganisaties in Nederland.”

Zorg ICT beurs 2012
De naamswijzing zal de komende weken worden doorgevoerd in alle communicatiemiddelen van helpLine B.V. Op de Zorg & ICT beurs in de Jaarbeurs Utrecht van 27 t/m 29 maart zal helpLine B.V. zich voor het eerst presenteren. helpLine is te vinden in stand A.043.

Geïnteresseerd?
U kunt zich alvast aanmelden voor een bezoek aan de helpLine stand, zodat de medewerkers van helpLine B.V. extra tijd kunnen vrijmaken om u meer te vertellen over helpLine en de nieuwe versie van Careware.

helpLine als onderdeel van een internationaal netwerk levert voordelen op voor klanten: een breder pakket producten en diensten, meer ontwikkelpower en nog betere service.

— Hereward Burgers, managing partner helpLine B.V.
Onze serviceverlening is begin 2012 met een ruime 8 gewaardeerd.

— Hereward Burgers, managing partner helpLine B.V.
Wij stroomlijnen primaire processen van zorgorganisaties, zodat de professionals zich vooral kunnen richten op wat zij het liefst doen: kwaliteit van zorg leveren.

— Hereward Burger, managing partner helpLine B.V.